بروزترین وبلاگ فوتبال

نایب رئیس موناکو: با رونالدو دیدار کردم؛ اما خریدش غیرممکن بود

هیچ بندی نیست که به فالکائو اجازه دهد که بعد ازیک سال، موناکو را ترک کند. کاملا بی معناست که پروژه ای را برمحور یک بازیکن بسازی و بعد از اولین فصل حضور او را بفروشی

وادیم واسیلیف، نایب رئیس باشگاه موناکو در صحبت هایی اعلام کرده که در فصل بهار با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادریددیدار داشته ولی درعین حال تاکید کرد که آنها هیچ وقت تلاشی برای آغاز مذاکرات در راستای انتقال کریس به موناکو نداشته اند.

پیش از این گمانه زنی های مختلفی درمورد احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به این باشگاه فرانسوی و البته پاری سن ژرمن و منچستریونایتد به گوش می رسید ولی او در نهایت تصمیم به تمدید قراردادش با رئال مادرید گرفت و دراین تیم ماندگار شد.

دراین میان واسیلیف حالا گفته که در فصل بهار با کریس 28 ساله دیدار کرده و به این نکته اشاره کرد که گزینه انتقال او به باشگاه موناکو هیچ وقت مورد بررسی قرار نگرفته. به ویژه وقتی که سران این باشگاه مبلغ 60 میلیون یورو برای خرید رادامل فالکائو پرداخت کردند.

او در صحبت هایی گفت:« ما در ماه بهار با هم دیدار کردیم ولی راجع به انتقال کریس به موناکو حرفی نزدیم. چون او در آن برهه زمانی بازیکن رئال مادرید بود و در حال مذاکره برای تمدید قراردادش بود. در سوی دیگر ما نیز برروی خرید فالکائو کار می کردیم.»

واسیلیف در ادامه صحبت هایش به روزنامه اکیپ گفت:« ما می بایست واقع بین می بودیم؛ چون نمی توانستیم فالکائو و کریستیانو را با هم بخریم. قطعا دوست داشتیم که می شد هر دو را با هم داشته باشیم ولی در آن زمان ما پول زیادی خرج کرده بودیم و در آینده باید سرمایه گذاری مالی کمتری روی تیم انجام دهیم. نمی توانیم به این حجم پول خرج کردن ادامه دهیم. در آینده کمتر پول خرج می کنیم و تمرکزمان را روی آکادمی باشگاه قرار می دهیم. آکادمی فوتبال موناکو یکی از بهترین آکادمی های فوتبال در فرانسه است.»

او در ادامه صحبت هایش وجود هرگونه بندی در قرارداد فالکائو که به او در راستای جدایی از این تیم و انتقال به رئال مادرید کمک کند را تکذیب کرد:« هیچ بندی نیست که به فالکائو اجازه دهد که بعد از سال اول حضورش در اینجا، موناکو را ترک کند. این کاملا بی معناست که پروژه ای را برمحور یک بازیکن بسازی و بعد از اولین فصل حضور او در تیمت، به او اجازه جدایی بدهی.»

چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, :: 17:39 ::  نويسنده : حمید

هوندا : میلان تنها گزینه ی من نیست

قرار داد کیسوکه هوندا طی چند ماه آینده با زسکا به پایان می رسد و گفته می شود که این ملی پوش ژاپنی راهی میلان خواهد شد

میلانی ها موفق نشدند در این تابستان کیسوکه هوندا را از زسکا خریداری کنند و طی صحبت های سران باشگاه روسونری این ستاره ژاپنی در ژانویه به صورت بازیکن آزاد راهی میلان می شود اما خود بازیکن در صحبت هایی گفت که میلان تنها گزینه ی پیش روی او نیست.

به نقل از ac-milan.ir-او به خبرنگاران گفت :" من چند انتخاب دیگر نیز دارم اما تا حد ممکن می خواهم به مقایسه آنها بپردازم"

"فکر نمی کنم در زسکا بمانم و قراردادم را تمدید کنم اما در حال حاضر فقط می خواهم بر روی لیگ روسیه و لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کنم بنابراین صحبت کردن در این مورد درست نیست"

هوندا در سال 2010 راهی باشگاه زسکا مسکو پایتخت روسیه شد.
چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, :: 14:12 ::  نويسنده : حمید

بارسا به دنبال جذب پتر چک به عنوان جانشین والدس

سران بارسلونا با پترچک تماس گرفته اند واحتمالا درتابستان آینده او راهی نوکمپ خواهد شد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه ال موندو دپورتیوو، سران بارسلونا هم با اطلاع از تصمیم والدس برای جدایی ازتیمشان به دنبال یافتن جانشین مناسبی برای او هستند و چه کسی بهتر از پتر چک.

چند ماه پیش بود که ویکتور والدس اعلام کرد که قصد دارد تا از بارسلونا جداشود و با اتمام رقابتهای فصل گذشته هم صحبت هایی دراین راستا به گوش می رسید ولی درنهایت والدس تصمیم گرفت تا در آخرین فصل قراردادش با بارسا نیز در تیم کاتالان مانده و با اتمام قراردادش در پایان این فصل به عنوان بازیکن آزاد از بارسلونا جدا شود. از همین رو سران بارسلونا که مطمئنند که در پایان فصل دروازه بان حرفه ای شان را از دست خواهند داد، به دنبال جانشین مناسبی برای والدس هستند

در گزارش این روزنامه، به این نکته اشاره شده که سران بارسلونا با پترچک تماس گرفته اند واحتمالا درتابستان آینده او راهی نوکمپ خواهد شد.

دیگر گزینه پیش روی سران بارسلونا تیبائو کورتوا دروازه بان باشگاه چلسی است که به صورت قرضی از دروازه اتلتیکومادرید دفاع می کند.

چک 31 ساله دروازه بان موفقی است و گزینه ایده آلی برای بارسلونا برای پرکردن جای ویکتور والدس خواهد بود . البته سران بارسا نیز به جز او گزینه های دیگری را نیز مدنظر دارندو مارک آندره تر استگن، دروازه بان 21 ساله مونشن گلادباخ، خوسه مانوئل رینا دروازه بان 31 ساله لیورپول که قرضی در ناپولی حضور دارد و نائول گوسمن دروازه بان 27 ساله نیولز اولدبویز دیگر گزینه های زیرنظر کاتالونیایی ها هستند

چک در سال 2012 قراردادش با چلسی را تا سال 2016 تمدید کرده ولی بعید به نظر می رسد که جدایی او از چلسی، درصورت قطعی شدن انتقال والدس به استمفورد بریج با مشکل خاصی مواجه شود.

چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, :: 13:2 ::  نويسنده : حمید

گزارش روز: فوتبال با رونالدو، مسی و کاکا ورزش شماره 1 دنیاست

شش نفر از 10 ورزشکار محبوب دنیا فوتبالیست هستند. این نشان می‌دهد فوتبال جایگاهی ویژه در سطح دنیا دارد.

مدت‌هاست که فوتبال را بازی جهانی می‌دانند. اما یک تحقیق اخیر نشان می‌دهد فوتبال چه رشدی داشته است.

اعداد منتشرشده در روزنامه فرانسوی اکیپ نشان می‌دهد از 10 ورزشکار محبوب دنیا 6 نفرشان فوتبالیست هستند. این محبوبیت بر اساس لایک‌های پیج‌های آنها در فیس‌بوک است. این شبکه اجتماعی معیار بسیار خوبی برای محبوبیت ورزشکاران است و اعداد نشان می‌دهند که فوتبال محبوبیت بیشتری یافته است.



محبوب ترین ورزشکاران دنیا

ورزشکار ورزش  FB likes
C. Ronaldo
Lionel Messi
David Beckham
Michael Jordan
Kaka
Kobe Bryant
LeBron James
Andres Iniesta
Neymar
Roger Federer
Football
Football
Football
Basketball
Football
Basketball
Basketball
Football
Football
Tennis
60,274,869
48,000,104
29,150,690
23,817,809
23,477,568
16,693,216
14,802,829
14,357,223
13,388,531
13,289,792

در صدر لیست کریستیانو رونالدو حضور دارد. نفر بعدی لیونل مسی است. دیوید بکام که اکنون بازنشسته شده نفر سوم است و به این ترتیب سه نفر اول لیست فوتبالیست هستند. نفر بعدی مایکل جوردن بسکتبالیست است که او هم دیگر بازی نمی‌کند. او یکی از سه بسکتبالیست این لیست است. تنها ورزش دیگری که در میان ده نفر برتر دیده می‌شود تنیس است که راجر فدرر آن را نمایندگی می‌کند.

این یعنی تنها سه ورزش در این لیست حضور دارند: فوتبال (شش نماینده)، بسکتبال (سه) و تنیس (یک). خبری از موتورسواری، گلف، فوتبال آمریکایی، دوچرخه‌سواری، مشت‌زنی، بیس بال، کریکت یا دو و میدانی نیست. یوسین بولت، مایکل فلپس، سباستین وتل، ساچین تندولکار، تایگر وودز، فلوید می‌ودر و حتی رافا نادال در لیست نیستند.

رونالدو و مسی (که البته صفحه او بعدتر از رونالدو ساخته شده) بسیار جلوتر از سایرین هستند. کاکای همیشه محبوب هم بالاتر از جوردن است و احتمالا از بکام هم پیشی خواهد گرفت.

اما این بازیکن برزیلی دیگر مدعی فتح توپ طلا نیست و بعید است که به دو رتبه اول و دوم برسد. در لیست فعلی، تنها نیمار می‌تواند رتبه‌اش را بسیار بهبود ببخشد. این بازیکن برزیلی در سن 21سالگی بیش از 13 میلیون طرفدار فیس بوکی دارد و این آمار احتمالا با پیشرفت او در نوکمپ رشدی عالی خواهد داشت.

خرید جدید مادرید، یعنی گرث بیل هنوز کار دارد تا به ده نفر اول برسد. او کمتر از پنج میلیون لایک دارد.

اما او می‌تواند در آینده به این لیست برسد. جذابیت جهانی فوتبال رشد می‌کند و سایر ورزش‌ها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. بازی زیبا (لقب فوتبال) محبوب‌ترین ورزش دنیاست. با این آمار می‌توان گفت که جایگاه فوتبال در این رتبه سال‌های سال تثبیت شده است.

چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, :: 12:47 ::  نويسنده : حمید

ویکتور والدس زیر ذره بین سران چلسی

سران چلسی آماده پرداخت دستمزدی رویایی به ویکتور والدس هستند

این طوربه نظر می رسدکه ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی تمایل زیادی به جذب دروازه بانان باتجربه دارد. در پورتو ویتوربایا دروازه بان تیم او بود وبا اتکا به مهارت های بایا بود که پورتو قهرمان لیگ قهرمانان اروپا درسال 2004شد. در چلسی او با چک به موفقیت رسید و در اینتر هم ژولیو سسار سنگربان تیم مورینیو بود و توانست در کسب قهرمانی سه گانه به مورینیو کمک کند.در رئال،او با کاسیاس در افتاد وترجیح داد تا از تجریبات دروازه بان باتجربه ای مثل دیگو لوپس بهره ببرد.
حالا هدف اصلی آقای خاص این است که ویکتور والدس دروازه بان بارسلونا را به استمفورد بریج ببرد.به نظر می رسد که او با پاسخ مثبت ضمنی والدس روبرو شده و پروسه مذاکره با والدس به جریان افتاده است. آینده پترچک در چلسی مشخص نیست و چند وقتی است که گمانه زنی ها درمورد احتمال جدایی او از استمفورد بریج به گوش می رسد وشنیده می شود که چک به فکر خداخافظی از دنیای فوتبال افتاده یا ممکن است او به لیگ دیگری منتقل شود. از همین رو مورینیو به فکر یافتن جانشین مناسبی برای چک افتاده است.این درحالی است که تیبائو کورتوا، دروازه بان کنونی اتلتیکو، به باشگاه لندنی تعلق دارد ولی بعید است که مورینیو او را به عنوان دروازه بان اصلی تیمش برگزیندو به دنبال دروازه بان باتجربه ای است. والدس هم مدتهاست اعلام کرده که این آخرین فصل حضور اودربارسلوناست وبعید به نظر می رسد که مشکلی درانتقال به چلسی داشته باشد.
سران چلسی آماده اند تا دستمزدی نجومی به والدس داده تا او را به تیمشان ببرندو حاضرند سالی 10 میلیون یوروی خالص به او دستمزد بدهند. آنها می دانند که والدس به عنوان بازیکن آزاد از بارسا جدا خواهد شد و از همین رو پرداخت دستمزدی بالا به او مشکل خاصی نخواهد بود.
علاوه بر چلسی،تیمهای پاری سن ژرمن و موناکو هم به دنبال جذب والدس هستند و ویکتور هم بارها گفته که در اسپانیا نخواهد ماند و دوست دارد تجربه حضور در لیگی دیگر را حس کند. آرسنال و منچسترسیتی هم می توانند دیگر رقبای چلسی در جذب والدس باشند ولی چلسی در جایگاه بهتری نسبت به سایر رقبا قرار دارد
شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, :: 11:16 ::  نويسنده : حمید

تیاگو سیلوا: بعضی اتفاقات باعث شد به بارسا نروم

این ملی پوش برزیلی در این تابستان مذاکراتی را برای پیوستن به باشگاه بارسلونا داشت اما در نهایت در پاری سن ژرمن ماند.

تیاگو سیلوا، مدافع پاری سن ژرمن، فاش کرد که عدم توافق در مذاکرات مانع از برآورده شدن رویای او برای حضور در بارسا شد.

این ملی پوش برزیلی در این تابستان مذاکراتی را برای پیوستن به باشگاه بارسلونا داشت اما در نهایت در پاری سن ژرمن ماند.

او به خبرنگاران گفت:" متاسفانه اتفاقاتی رخ داد که موجب شد من مذاکرات برای رفتن به بارسا را ادامه ندهم.

این برای من و خانواده ام بد بود. رویای من بود که روزی پیراهن بارسا را بپوشم اما این اتفاق رخ نداد.

از زمانی که تصمیم گرفته شد در پی اس جی بمانم، تمام تلاشم را برای این تیم انجام دادم و خوشحالم که به تیم کمک می کنم."

تیاگو سیلوا همچنین باشگاه بارسلونا را به خاطر رفتاری که با اریک آبیدال داشت مورد انتقاد قرار داد و گفت:" در مورد من، درخواست هایی که داشتم، برآورده نشد. من شرایط آبیدال را دیدم و آن را دوست نداشتم. آنها با او درست رفتار نکردند. آنها روی قول شان نبودند.

در مورد من، بحث فقط در مورد مسائل ورزشی بود اما در مورد آبیدال، آنها به او کمک نکردند."

شجاعی رسما بازیکن لاس پالماس شد : کی روش گفت برو تیمی که در آنجا بازی کنی / این فصل به اهداف بزرگی می رسیم

شجاعي كه روز گذشته معاينات پزشكي‌ خود را انجام داد، امروز براي يك دوره يكساله و تا ۳۰ ژوئن سال ۲۰۱۴ با لاس پالماس قرارداد امضا كرده است

باشگاه دسته دومی اما مشهور  لاس پالماس، در مراسم معرفي‌ شجاعي، آپونيو بازيكن ديگر اين تيم را نيز كه روز گذشته جذب شده بود، معرفي كرد. این دو با پیراهن زرد این باشگاه عکسی به یادگاری گرفتند و به صحبت پرداحتند .
شجاعي در كنفرانس مطبوعاتي معرفي‌ خود گفت: از تيم لاس پالماس براي من خيلي‌ خوب تعريف كرده بودند و به اين دليل من به اين تيم آمدم. من مي‌ خواهم علاوه بر اينكه به تيم كمك كنم، از بازي آن نيز لذت ببرم.  در ميان ديگر تيمهايي كه در آنها حق انتخاب داشتم، لاس پالماس را انتخاب كردم چون معتقدم تيمي است كه فوتبال خوبي‌ بازي‌ مي‌ كند و اين چيزي است كه من به دنبال آن هستم.
شجاعي با امیدواری حرفهایش را اینطور ادامه داد که  :بازيكناني نظير آراندا و والرون كه فوتباليست هاي بزرگي‌ هستند، در اين تيم بازي مي‌ كنند و من مطمئنم اين تيم در فصل جاري بازيهاي خوبي انجام خواهد داد و به اهداف بزرگي خواهد رسيد.


وي همچنين گفت كه از يك ماه پيش با مربي‌ بدنسازي اوساسونا تمرين مي كند و به همين دليل، از نظر جسماني‌ در وضعيت خوبي قرار دارد و و براي آغاز بازيها آماده است.
بازيكن سابق اوساسونا كه تا خردادماه گذشته به مدت پنج سال در آن بازي كرده بود و عضو تيم ملي فوتبال ايران نيز هست، اظهارداشت: من با كارلوس كي‌ روش سرمربي تيم ملي‌ فوتبال ايران صحبت كردم و او به من توصيه كرد جذب تيمي شوم كه به من فرصت بازي بدهد و فوتبال خوبي‌ بازي كند .http://osasunismo.com/wp-content/uploads/2012/01/shojaei.jpg

تاکید سران تاتنهام: بیل را 101 میلیون یورو فروختیم؛نه 91 میلیون یورو

فلورنتینو پرس حالا گرث بیل را دراختیار دارد ولی سران باشگاه مادریدی سعی می کنند تا قیمت خرید او را کمتر از قیمت خرید کریستیانو رونالدو عنوان کنند

این روزها یکی از بحث های داغ دنیای فوتبال مبلغی است که سران باشگاه مادریدی برای خریداری گرث بیل به باشگاه تاتنهام پرداخت کرده اند. شاید 10 میلیون یورو آنقدرها هم در این میان تفاوتی نکند ولی فرق میان 91 میلیون یورویی که رئالی ها معتقدند برای خرید بیل پرداخت کرده اند و 101 میلیون یورویی که تاتنهامی ها معتقدند که از باشگاه مادریدی دریافت می کنند، دراین است که همین 10 میلیون می تواند بیل را مبدل به گران قیمت ترین بازیکن دنیا نماید.

تا قبل از این عنوان گران قیمت ترین بازیکن دنیا دراختیار کریستیانو رونالدو بود که سران رئال برای خریداری او مبلغ 96 میلیون یورو پرداخت کرده بودند. اما حالا درصورتی که بیل با قراردادی 101 میلیون یورویی به تاتنهام پیوسته باشد، او جای رونالدو در صدر رنکینگ گران قیمت ترین بازیکن دنیا را خواهد گرفت ودراین میان سران رئال تمایل چندانی ندارند که این اتفاق بیفتد و ترجیح می دهند که با پافشاری برروی پرداخت 91 میلیون یورویی برای جذب بیل، کریس را راضی نگه دارند.

اما رسانه های انگلیسی درگزارش های خود رقم این انتقال را 101 میلیون یورو عنوان می کنند و دیروز هم یکی از منابع آگاه باشگاه تاتنهام که مستقیما در روند مذاکرات انتقال گرث بیل به رئال مادرید شرکت داشت،درگفتگو با خبرنگار آ.اس گفت:« سران رئال مادرید برای خریداری بیل مبلغ 86 میلیون پوند پرداخت کردند.نه یک پوند بیشتر و نه کمتر.»

این یعنی اینکه خرید بیل برای رئالی ها هزینه ای 101.5 میلیون یورویی را به همراه داشته. این منبع آگاه ادامه داد:« مبلغ پرداختی رئال برای جذب بیل کمی بیشتر از 101 میلیون یورو بود.»

او درادامه از دلایل لاپوشانی کردن مادریدی ها گفت:« رئالی ها نگران آن هستند که کریستیانو رونالدو ناراحت شود.در ابتدا وقتی رئالی ها اولین پیشنهادشان که 40 میلیون یورو بود را ارائه دادند، بیل قصد جدایی نداشت ولی رئالی ها تدریجا پیشنهادشان را از 40 میلیون یورو به 50 میلیون و از 50 به 60 رساندن دو حاضر بودند که دی ماریا و بعد هم کوئنترائو را بدهند. لووی فقط به پول فکر می کرد. از نظر او کوئنترائو حتی 15 میلیون یورو (یعنی نصف مبلغ 30 میلیون یورویی که رئالی ها برای خریداری او پرداخته بودند) نیز نمی ارزید و وقتی که پاسخ کوئنترائو منفی بود و رئالی ها پیشنهاد 86 میلیون پوند نقد دادند، این مذاکره به سرانجام رسید. درمورد خود بیل هم همین طور بود. رئالی ها در ابتدا پیشنهاد دستمزدی 6 میلیون یورویی دادند و بعد 7، 8، 9 و بالاخره سالی 10 میلیون یورو دستمزد خالص برای بیل درنظر گرفته شد.»

بدین ترتیب مشخص شد که ستاره ولزی سالی 10 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت.

پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, :: 11:47 ::  نويسنده : حمید

طبق گزارش منتشره در توتوسپورت، سران باشگاه ایتالیایی درنظر دارند تا ستاره اسپانیایی رئال را به خدمت بگیرند

روزنامه ایتالیایی توتوسپورت در گزارشی به این نکته اشاره کرد که سران باشگاه یوونتوس تمایل زیادی به جذب ژابی آلونسو بازیکن خط میانی رئال مادرید دارند.

قرارداد کنونی آلونسو با رئال مادرید در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و آلونسو در ماه ژانویه می تواند به عنوان بازیکن آزاد از رئال جدا شده و به هر تیمی که دوست دارد برود. در تورین، چه رئیس باشگاه یوونتوس و چه آنتونیو کنته، سرمربی ایتالیایی این تیم تمایل زیادی به جذب آلونسو دارند و به ویژه با در نظر داشتن شرایط سنی پیرلو که 34 ساله است، به فکر جذب این ستاره اسپانیایی افتاده اند.

آلونسو که روز 22 آگوست در مورسیا زیر تیغ جراحی رفت تا انگشت شکسته پایش را ترمیم کند، درحال حاضر از میادین ورزشی به دور است و تا سه ماه آینده قادر به همراهی رئال نخواهد بود. او در فاز پایانی رقابتهای فصل گذشته لالیگا نیز به دلیل مصدومیت غایب بود و به همین خاطر شانس حضور در جام کنفدراسیون ها را از دست داد. آلونسو در اوایل ماه ژوئن زیر تیغ جراحی رفت تا مصدومیت کشاله رانش را برطرف کند ولی بعد از بهبود و بازگشت به جلسات تمرینی رئال، با شکستگی یکی ازانگشتان پایش مواجه شد تا مجددا از میادین ورزشی دور بماند.

پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, :: 11:39 ::  نويسنده : حمید

داوید لوئیز ورد پیشنهاد بارسا: تصمیم گرفتم در چلسی بمانم

سران باشگاه بارسلونا برای خریداری لوئیز پیشنهادی 25.5 میلیون یورویی را ارائه داده بودند که با پاسخ منفی لوئیز و سران چلسی مواجه شد

داوید لوئیز مدافع برزیلی باشگاه چلسی دربازار نقل وانتقالات تابستانی می توانست به بارسلونا منتقل شود ولی حالا او اعلام کرده که با رد پیشنهاد بارسا در چلسی ماند. چون از ماندن در چلسی احساس خوبی می کرده.

سران باشگاه بارسلونا درابتدا با پیشنهادی 25.5 میلیون یورویی به سراغ جذب داوید لوئیز آمدند ولی سران باشگاه چلسی به سران تیم کاتالان اعلام کردند که برای فروش لوئیز دست کم در انتظار پیشنهادی 50 میلیون پوندی خواهند بود.

لوئیز که این روزها در اردوی تیم ملی کشورش است به خبرنگاران گفت:« من پیشنهادی رسمی از بارسلونا داشتم ولی تصمیم گرفتم تا در چلسی بمانم. من خوشحالم که برای تیم بزرگی بازی می کنم ویکی از بازیکنان ملی پوشی هستم که به نمایندگی از کشورم به میدان می روم.»

بارسلونا بعد ازناکامی در جذب لوئیز به سراغ دانیل اگر، مدافع دانمارکی لیورپول رفت که در جذب او نیز ناکام ماند. در نهایت جراردو تاتا مارتینو سرمربی جدید بارسلونا اعلام کرد که از تیمی که دارد راضی است و نیازی به جذب یک مدافع جدید احساس نمی کند.

عملکرد لیگ‌ها در تابستان: لالیگا پرسودترین، لیگ برتر زیان‌ده‌ترین!

انتقالات تابستانی برای اکثر لیگ‌های بزرگ اروپایی به پایان رسید. سایت گل به پرخرج‌ترین لیگ‌ها نگاهی انداخته است.

 لالیگا را می‌توان یکی از برندگان انتقالات تابستان دانست. آنها تنها لیگ در میان پنج لیگ برتر اروپا هستند که توانستند پیش از فصل 14-2013 به سود مالی قابل توجهی برسند. این در تقابل کامل با کسری تجاری لیگ برتر است.

هرچند رئال مادرید با آوردن گرث بیل از تاتنهام 100 میلیون یورو خرج کرد و رکورد انتقالات را شکست، و بارسلونا هم 57 میلیون یورو صرف آوردن نیمار کرد، اما لالیگا توانست 102.6 میلیون یورو سود از تابستان به دست بیاورد.

دلیل اصلی سود لالیگا جدایی امثال گونسالو ایگواین، مسعود اوزیل، رادامل فالکائو، روبرتو سولدادو، آلوارو نگردو، خسوس ناباس و تیاگو آلکانتارا بود.

در رتبه دوم سری آ قرار دارد که به سود تنها 3.1 میلیون یورو رسید. آنها تابستان شلوغی داشتند و چندین خرید جدید انجام دادند. ناپولی بازیکنانی مانند ایگواین، رائول آلبیول، دریس مرتنس و خوسه کایخون را خرید.

دیگر خریدهای بزرگ سری آ امثال ماریو گومز، کوین استروتمن و کارلوس تبس بودند. استوان یووتیچ، مارکینیوش و اریک لاملا هم با سری آ وداع کردند.

 

  لیگ درآمد هزینه مجموع
La Liga €492.6m €390m €102.6m
Serie A €412.8m €409.7m €3.1m
Bundesliga €204.6m €263.3m €-58.7m
Ligue 1 €229.1m €378.9m €-149.8m
Premier League €275.4m €762.7m €-487.3m

 

بوندس‌لیگا زیانی 58.7 میلیون یورویی داشت. تیاگو (بایرن مونیخ)، پیر-امریک آئوبامیانگ و هنریخ مخیتاریان (بروسیا دورتموند) ورودی‌های جدید بودند. رفتن آندره شورله و گومز به اندازه‌ای پردرآمد نبود که بتواند خریدهای سنگین مدعیان قهرمانی را جبران کند.

عجیب نیست که از لیگ 1 فرانسه پول زیادی به کشورهای دیگر رسید. پاری سن-ژرمن و موناکو در بازار بسیار فعال بودند. پی‌اس‌جی امثال کاوانی و مارکینیوش را به فرانسه برد و تیم کلودیو رانیری امثال فالکائو، جفری کندوگبیا، ژوائو موتینیو و جیمز رودریگس را به خدمت گرفت.

مهم‌ترین خروجی‌ها این‌ها بودند: آئوبامیانگ، اتین کاپو، یونس بلهندا و جاشوا گیلاووگی.

البته لیگ برتر پرخرج‌ترین امسال بود. یکی از اصلی‌ترین هزینه‌های آنها انتقال اوزیل به آرسنال بود.

منچسترسیتی هم البته کم خرج نکرد. فرناندینیو، یووتیچ، نگردو، و ناباس به انگلیس رفتند و چلسی هم شورله و ویلیان را خرید.

لیورپول (ممدو ساخو، یاگو آسپاس و تیاگو ایلوری) و تاتنهام (لاملا، سولدادو، پائولینیو و کریستین اریکسن) هر دو بسیار خرج کردند تا به لیگ قهرمانان راه یابند. حتی ساوتهمپتون هم بیش از 30 میلیون یورو خرج کرد تا خریدهایی خارجی مانند ویکتور وانیاما، دژان لوورن و پابلو اسوالدو داشته باشد.

در سمت دیگر البته نام‌های بزرگی از انگلیس رفتند. بیل که مشخص بود می‌رود، و تبس و ژروینیو هم جدا شدند. اما تیم‌های لیگ برتری در کل پول بسیار اندکی نسبت به هزینه‌هایشان به دست آوردند.

چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, :: 11:37 ::  نويسنده : حمید

مورینیو: اوزیل بی نظیراست؛ اوبهترین شماره 10 دنیاست

سرمربی پرتغالی چلسی اعلام کرده که پیوستن اوزیل به آرسنال این تیم را مبدل به یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر خواهد نمود

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی باشگاه چلسی که پیش از این هدایت رئال مادرید را در دست داشت و در طول سه فصل حضورش در این تیم مسعوت اوزیل ستاره آلمانی دنیای فوتبال را هدایت می کرد در گفت و گو با رسانه های بریتانیایی به آنالیز انتقال مسعوت اوزیل به آرسنال پرداخته.

مورینیو به خبرنگاران گفت:« اوزیل بی نظیر است. لنگه او وجود ندارد، حتی کپی بدتر او نیز وجود ندارد. او بهترین بازیکن شماره 10 دنیاست.او با دیدگاهی که به بازی داشت و تصمیماتی که می گرفت کارها را برای من و هم تیمی هایش ساده تر می کرد.»

سرمربی پرتغالی معتقد است که فروش اوزیل تصمیم اشتباهی بود که از سوی سران باشگاه مادریدی گرفته شد:«همه اوزیل را دوست دارد و می شد برخی از ویژگی های فوتبالی فیگو و زیدان را در او دید.»

حالا آقای خاص انتقال اوزیل به آرسنال را تهدیدی برای تیم خودش می بیند:« ما پیشنهاد آرسنال برای جذب دمبا با را نپذیرفیتم. چون می دانیم که با انتقال اوزیل به آرسنال آنها مبدل به یکی از نامزدهای قهرمانی در لیگ برتر خواهد شد.»

اوزیل : قصد ترک مادرید را نداشتم اما رئال دیگر اعتقادی به من نداشت

آرسنال در آخرین لحظات نقل و انتقالات تابستانی با خرید مسعود اوزیل ستاره 24 ساله رئال مادرید رکورد هزینه شان در نقل و انتقالات را شکستند.

پنجره نقل و انتقالات تابستانی در شرایطی به پایان رسید که به نظر نمی رسید آرسنالی ها خریدی انجام دهند اما به یک باره در آخرین لحظات نقل و انتقالات تابستانی توپچی ها تصمیم گرفتند تا مسعود اوزیل ستاره 24 ساله رئال را جذب کنند.انتقالی که به نظر می رسد سران مادرید مشکلی با او نداشتند.

اوزیل به ارزش 50 میلیون یورو رئال را به مقصد آرسنال و لیگ برتر انگلیس ترک کرد در حالی که دومین پر هزینه ترین انتقال لیگ برتر محسوب می شود و از این حیث تنها انتقال فرناندو تورس از لیورپول به چلسی کمی بیشتر است.

با تمام این اوصاف اوزیل در تازه ترین صحبت های خود پس از تکمیل انتقالش به ارسنال گفت که قصد داشته در  مادرید فوتبالش را ادامه دهد اما با از دست دادن اعتمادی که سران رئال به او داشتند به نظر نمی رسید جایی برای او در سفیدپوشان مادرید باشد.

او در مصاحبه با وبسایت رسمی فوتبال آلمان چنین گفت :"در پایان هفته من می خواستم همچنان در رئال بمانم اما اما متوجه شدم که سرمربی و سران باشگاه دیگر اعتقادی به من ندارند"

" من یک بازیکن هستم و نیاز دارم که در تیمی باشم من را باور داشته باشند چیزی که در آرسنال برای من وجود داشت و این دلیل انتقال من به اینجا بود"

"در حال حاضر به آینده فکر می کنم چرا که اعتماد سرمربی تیم را در اینجا دارم.صحبت طولانی  از پشت تلفن با او داشتم.او برنامه هایش را به من توضیح داد و به من را نیز باور داشت،چیزی که به عنوان یک بازیکن به آن نیاز دارم"

او در ادامه افزود :" در لیگ برتر جزیره چالشی جدید پیش رو دارم.شنیده ام که اینجا هواداران فوق العاده ای دارد.شهری عالی با تیمی فوق العاده|

"ونگر من را باور دارد و می توانم در اینده حتی از این سطحی که هستم بالاتر بروم.می دانک که باید چه کاری برای این مهم انجام دهم.مطمئن هستم که آرسن ونگر باعث پیشرفت بیشتر من خواهد شد"

سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, :: 16:54 ::  نويسنده : حمید

هواداران از مدت ها پیش به دنبال ورود یک ستاره بزرگ بودند و ونگر در آخرین روز نقل و انتقالات، با پرداخت 40 میلیون پوند و شکستن رکورد نقل و انتقالات باشگاه، اوزیل را به امیریتس برد

آرسنال با خرید مسوت اوزیل، هافبک آلمانی رئال مادرید، در آخرین روز بازار نقل و انتقالات، خود را به عنوان یک برنده بزرگ معرفی کرد.

هواداران توپچی ها از مدت ها پیش به دنبال ورود یک ستاره بزرگ بودند و ونگر در آخرین روز نقل و انتقالات، با پرداخت 40 میلیون پوند و شکستن رکورد نقل و انتقالات باشگاه، اوزیل را به امیریتس برد.

اوزیل اکنون نه تنها پردرآمدترین بازیکن آرسنالی هاست، بلکه سومین خرید گران قیمت تاریخ فوتبال انگلیس نیز هست. 

زلاتان : گواردیولا یک مرد واقعی نیست؛پپ بازیکنان مظلومی مثل مسی و اینیستا رابیشتر می پسندد

ستاره سوئدی پاری سن ژرمن بار دیگر صحبتهایی جنجالی علیه گواردیولا برزبان آورده

زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره سوئدی باشگاه پاری سن ژرمن بار دیگر با یادآوری خاطرات نه چندان خوشایندی که در طول دوران حضورش در رختکن بارسلونا سپری کرده، علیه پپ گواردیولا سرمربی اسبقش در تیم کاتالان در فصل 10-2009 موضع گیری کرده است.
ایبرا که حالا در پاری سن ژرمن توپ می زند و پیش از این چندین بار به گواردیولا طعنه وکنایه زده بود و از جمله او را فیلسوف خوانده بود، این بار در گفت و گو با روزنامه معتبر «تایمز» انگلیس علیه سرمربی کنونی بایرن حرف زده و گفته که گواردیولا یک مرد واقعی نیست.
زلاتان در تشریح خاطرات تلخی که از پپ در ذهنش مانده گفت:« همیشه وقتی که من وارد رختکن می شدم، پپگواردیولا غیب می شد. اگر هم وقتی در راهرو یا راه پله ها به صورت تصادفی با هم روبرو می شدیم، او نگاهش را پائین می انداخت. پپ بزدل است و یک مرد واقعی نیست.» ستاره سوئدی با گفتن این صحبت ها پپ را بزدل و ترسو دانسته و یادآوری کرد که پپ قدرت رویارویی و همراهی با شخصیت قدرتمند نهفته در درون شخصیت او (ایبرا) را نداشته:« او از من می خواست که یک انسان نرمال و عادی باشم ولی من زلاتان هستم. من دوست دارم متفاوت باشم.»
ایبراهیموویچ در ادامه این گفت وگو یادآوری کرد که برای گواردیولا رویارویی با بازیکنان کم حاشیه تری مثل مسی و یا اینیستا، زحمت کمتری دارد و گفت:« از حرف من برداشت بد نکنید. از نظر من لئو و آندرس واقعا بازیکنان خوبی هستند و از آنها واقعا خوشم می آید ولی آنها آنقدر آرام و ساکت هستند که نمی توانید تصور کنید. همیشه هر کاری که به آنها گفته شود را انجام می دهند و هیچ وقت از هیچ چیزی گله ای ندارند. گواردیولا ترجیح می دهد چنین بازیکنانی داشته باشد.»
البته لازم به ذکر است که این اولین باری نیست که ایبرا تیر انتقادی اش را به سمت گواردیولا، سرمربی اسبقش در نوکمپ نشانه گرفته و پیش از این بارها در گفت و گوهایی از پپ انتقاد کرده بود و به عنوان مثال در کتاب بیوگرافی جنجالی اش «من زلاتان ایبراهیموویچ هستم» در اظهارات مشابهی به تبعیض هایی که پپ میان مسی و سایر بازیکنان بارسا می گذاشت اشاره کرده بود.

لو پاریزین: فیگو گزینه مد نظر پی.اس.جی برای پست مدیرورزشی

ستاره پرتغالی گزینه مدنظر سران باشگاه پاری سن ژرمن برای پر کردن جای خالی لئوناردو در پست مدیر ورزشی این باشگاه است

لوئیس فیگو ستاره سابق تیم ملی پرتغال گزینه مدنظر سران باشگاه پاری سن ژرمن برای پر کردن جای خالی لئوناردو دراین باشگاه در پست مدیر ورزشی پی.اس. جی است.

روزنامه لوپاریزین در گزارش امروز خود به این نکته اشاره کرده که ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن تمایل زیادی دارد تا فیگو، بازیکن سابق تیم های اسپورتینگ لیسبون، بارسلونا، رئال مادرید و اینترمیلان را که در آستانه ورود به 41 سالگی است به عنوان مدیر ورزشی تیمش منصوب کند. اسطوره ای که با انجام 127بازی ملی یکی از چهره های محبوب فوتبال پرتغال و اروپاست.

فیگو تنها در باشگاه های بزرگ اروپایی توپ زده و در سال 2002 با رئال مادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده و 8 قهرمانی در لیگ های مختلف اسپانیا و ایتالیا نیز کسب کرده است. فیگو به زبان های متعددی تسلط دارد و همین موضوع به هرچه نزدیک تر شدن او به صندلی مدیر ورزشی پاری سن ژرمن کمک زیادی می کند.

دربازتاب این گزارش درروزنامه آ.اس به این نکته اشاره شده که مدیران باشگاه پاری سن ژرمن عجله ای برای امضای قرارداد با فیگو ندارندو مدتهاست که به دنبال جانشین مناسبی برای لئوناردو که روز 16 جولای دفتر این باشگاه فرانسوی را ترک کرد، هستند.

درمیان دیگر گزینه های پیش رونام پدرو میگل پائولتای 40 ساله و پرتغالی نیز دیده می شود بازیکنی که در طول سالهای 2003 تا 2008 برای پی.اس.جی توپ می زد و مدتی نیز سفیر این باشگاه پاریسی بود. البته به گزارش لو پاریزین، نام او در اولویت دوم وبعد از لوئیس فیگو آمده است. 

سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, :: 11:48 ::  نويسنده : حمید

خبررسمی: فلینی به منچستریونایتد پیوست

سران منچستریونایتد درآخرین روز بازار نقل وانتقالات تابستانی، فلینی 25 ساله را از اورتون به خدمت گرفتند.

سران منچستریونایتد موفق شدند تا با قراردادی طولانی مدت مروانه فلینی را به خدمت بگیرند. این خبری است که سران دو باشگاه یونایتد و اورتون آن را به صورت رسمی اعلام کردند.

این ستاره بلژیکی با مبلغی در حدود 27.5 میلیون پوند به یونایتد منتقل خواهد شد.  گل دات کام در گزارشی به این نکته اشاره کرده بود که سران دو باشگاه در صبح روز دوشنبه به صورت شفاهی با هم به توافق رسیدند ولی سران یونایتد تا ساعات پایانی بازار منتظر ماندند تا اورتونی ها جانشین مناسبی برای فلینی را بیابند و بعد از آن روند این انتقال را اعلام کردند.

دیوید مویس سرمربی یونایتد در صحبت هایی گفت:« من 5 سال است که با مروانه کار کرده ام و خوشحالم که او تصمیم گرفت تا به منچستریونایتد بیاید. او بازیکنی است که توانایی ها و قدرت زیادی دارد و فکر می کنم که او می تواند تفاوت ها را در تیم ما رقم بزند.»

فلینی درعصر روز دوشنبه از سران اورتون خواست تا او را به فروش برسانند و در نهایت با انتقال جیمز مک کارتنی از ویگان و گرث بری از سیتی به گودیسون پارک، او توانست مجوز جدایی از این تیم را کسب کرده و به یونایتد برود.

فلینی هم در صحبت هایی گفت:« واقعا خوشحالم که به منچستریونایتد پیوسته ام. من سالهاست که سرمربی یونایتد را می شناسم و احترام زیادی برای شیوه کار کردن او قائلم.وقتی این فرصت برایم پیش آمد که مجددا با او کار کنم، بلافاصله از این فرصت بهره بردم. من در اورتون دوره فوق العاده ای داشتم و دوست دارم که از همه هواداران و کارکنان باشگاه به خاطر همه کارهایی که برای من انجام دادند تشکر کنم. هر بازیکنی در دنیا آرزو دارد تا در یونایتد بازی کند و من بر این باورم که می توانم کمک زیادی به تیم برسانم و کمک کنم تا تیم در آینده جامهای بیشتری کسب کنم.»

سران یونایتد تمایل زیادی داشت تا لیتون بینز را نیز از اورتون خریداری کند ولی دراین راستا ناکام ماندند.سران یونایتد دربازار تابستانی به دنبال جذب آندر اررا از اتلتیک بیلبائو بودند که در پرداخت مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام او ناکام ماندند.

سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, :: 11:37 ::  نويسنده : حمید

گزارش روز: پرس و پرداخت 172 میلیون یورو برای خرید 5جوان زیر25 سال

رئیس باشگاه مادریدی با پرداخت 91 میلیون یورو گرث بیل را به خدمت گرفت و 30 میلیون یورو برای خرید ایسکو هزینه کرد

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال مبالغ زیادی را برای خرید بازیکنان جدیدی برای تیمش هزینه کرد. جالب اینجاست که امسال بیش از هرزمان دیگری پرس به جوانگرایی در تیمش توجه داشت.

خریدهای تابستانی امسال کهکشانی ها بازیکنان جوان و آینده داری هستند و البته بومی گرایی وجذب بازیکنان اسپانیایی هم از جمله نکاتی بود که پرس توجه خاصی به آن داشت. رئیس باشگاه مادریدی در تابستان امسال مبلغ 172.5 میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید هزینه کرد و 91 میلیون یورو برای خرید گرث بیل از تاتنهام پرداخت؛39 میلیون یورو برای جذب اییارامندی هزینه کرد. 30 میلیون یورو برای خرید ایسکو به مالاگا پرداخت و مبلغ 6.5 میلیون یورو هم برای جذب کارواخال و 6 میلیون یورو هم برای خریداری کاسمیرو هزینه کرد.

رئالی ها از کورس خریدهای جنجالی در بازار تابستانی عقب نیفتادند و در روز پایانی بازار نقل و انتقالات جنجالی ترین خریدشان را انجام دادند. تمام این کارها برای رسیدن به یک هدف انجام شد: رویای فتح لادسیما (دهمین قهرمانی اروپایی)

اما سیاست امسال رئال در انجام خریدهایش با سالهای گذشته متفاوت بود. فلورنتینو پرس بیش از هرزمان دیگری برروی بازار داخلی تمرکز داشت و باپرداخت 30 میلیون یورو برای خرید ایسکو از مالاگا و خرید اییارامندی از رئال سوسیداد، تعداد بازیکنان اسپانیایی تیمش را افزایش داد.

رئال در فصل 4-2013 توجه به مراتب بیشتری نیز به تیم پایه ای اش خواهد داشت و بازیکنانی مثل خسه، موراتا و ناچو فرصت بیشتری برای نمایش توانایی هایشان خواهند یافت. آنها کارواخال، ستاره دیگر تیم پایه ای شان که فصل گذشته به بایرلورکوزن رفتهب ود را ینز بازیافته اند و او را نیز به خدمت گرفتند و باخرید کاسمیرو، یک بازیکن میانی جوان از سائو پائولو نیز به تقویت خط میانی تیم پرداخته اند.و در نهایت بمب تابستانی رئال هم که با پرداخت 91 میلیون یورو برای خرید گرث بیل منفجر شد تا رئال در انتظار یک فصل طوفانی در دنیای فوتبال باشد.

 

دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, :: 22:32 ::  نويسنده : حمید

تاتنهام و رد درخواست عجیب زنیت برای هالک

تاتنهامی ها که سخت به دنبال خرید یک مهاجم جدید بودند، امیدوار بودند در آخرین روز بازار نقل و انتقالات بتوانند این مهاجم برزیلی را به خدمت بگیرند

تاتنهام درخواست 11.8 میلیون پوندی زنیت سن پترزبورگ برای انتقال قرضی هالک را رد کرد.

تاتنهامی ها که سخت به دنبال خرید یک مهاجم جدید بودند، امیدوار بودند در آخرین روز بازار نقل و انتقالات بتوانند این مهاجم برزیلی را به خدمت بگیرند اما درخواست باشگاه روسی آنها را منصرف کرد.

این باشگاه همچنین به دنبال به خدمت گرفتن تام اینس، بازیکن جوان بلکپول بود اما او ترجیح داد در باشگاه دسته اولی اش بماند.

آندره ویلاس بواس که زمانی در پورتو با هالک کار کرده بود، علاقه مند بود تا او را به وایت هارت لین ببرد اما درخواست عجیب و غریب باشگاه زنیت، این انتقال را به بن بست کشاند.

تاتنهام در سه دیدار ابتدایی فصل جدید لیگ برتر، تنها دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است.
دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, :: 22:31 ::  نويسنده : حمید

رسمی: اوزیل به آرسنال پیوست

اوزیل امروز بعد از توافق با باشگاه لندنی، در مونیخ، تحت تست های پزشکی قرار گرفت. به این ترتیب، توپچی ها با این انتقال رکورد نقل و انتقالات شان را شکستند.

مسوت اوزیل، ستاره آلمانی رئال، با انتقالی 40 میلیون پوندی و قراردادی 5 ساله به آرسنال پیوست.

اوزیل امروز بعد از توافق با باشگاه لندنی، در مونیخ، تحت تست های پزشکی قرار گرفت. به این ترتیب، توپچی ها با این انتقال رکورد نقل و انتقالات شان را شکستند.

براساس گزارش ها، اوزیل در آرسنال هفته ای 130 هزار پوند درآمد خواهد داشت و پردرآمدترین بازیکن این باشگاه خواهد بود.

دو باشگاه آرسنال و رئال مادرید شب گذشته برای انتقال این بازیکن به توافق رسیدند و مدیربرنامه های این بازیکن نیز از همان زمان مذاکرات شان را با این باشگاه آغاز کردند.

اوزیل در حال حاضر به المان رفته تا برای دیدارهای پیش روی تیم ملی کشورش در جام جهانی آماده شود؛ به همین دلیل تست پزشکی او به جای لندن، در مونیخ برگزار شد.

آرسنالی ها امیدوارند که در ساعات باقی مانده از بازار نقل و انتقالات، سه بازیکن جدید از جمله دمبا با، مهاجم چلسی را به خدمت بگیرند.
دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, :: 13:6 ::  نويسنده : حمید

مسعود شجاعی گزینه‌ی مشروط جدید فورتونا دوسلدورف

مسعود شجاعی برای پیوستن به تیم دوسلدورف، تنها مشتری اروپائی خود باید در انتظار انجام نشدن انتقال تولگا سیگرچی ستاره 21 ساله وولفسبورگ باشد.

به نظر روزهای حضور مسعود شجاعی در فوتبال قاره‌ی سبز به پایان رسیده است و او حالا با اما و اگری روبرو است تا شاید تحت شرایطی خاص در بوندسلیگای دو حضور پیدا کند. مسعود شجاعی گویا "پلان بی" تیم فوتبال فورتونا دوسلدروف، تیم 7 امتیازی بوندسلیگای دو می‌باشد که درحال حاضر در رده‌ی چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد و این‌روزها به دنبال تقویت قوای تیمی خود می‌باشد تا شاید برای رسیدن به صدر از بحران خارج شود.
به گزارش سایت گل به نقل از کیکر، سران فورتونا دوسلدورف با نظر کادر فنی تولگا سیگرچی، بازیکن 21 ساله‌ی وولفسبورگ آلمان را که با نظر دیتر هکینگ حتی در ترکیب 18 نفره‌ی این تیم نیز قرار نمی‌گیرد، مد نظر قرار داده‌اند و قصد دارند تا او را در روزهای پایانی پنجره‌ی نقل و انتقالات جذب کنند؛ هرچند هنوز توافقات لازم بین دو باشگاه بطور رسمی انجام نشده است.
در این شرایط روزنامه‌های چاپ آلمان نظیر «اکسپرس» و «راینیش پست» مدعی شده‌اند که در صورت این‌که انتقال سیگرچی رخ ندهد، مسئولان دوسلدورف به سراغ مسعود شجاعی، هافبک پیشین اوساسونا که حالا بازیکن آزاد است، خواهند رفت و این بازیکن 29 ساله را جذب خواهند کرد.
به گزارش این روزنامه‌ها خرید شجاعی 29 ساله گزینه‌ای محتمل‌تر به نظر می‌آید چون او بر خلاف سیگرچی بازیکنی تهاجمی‌تر است و می‌تواند جانشینی برای کنیا، دیگر بازیکن فورتونا دوسلدورف باشد
دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, :: 12:31 ::  نويسنده : حمید

گرث بیل حالا در پایتخت اسپانیاست و تا ساعاتی دیگر مراسم معارفه او به عنوان آخرین خرید تابستانی باشگاه مادریدی برگزار خواهد شد

گرث بیل، جنجالی ترین چهره بازار نقل و انتقالات تابستانی حالا به آرزویش رسید و تا ساعاتی دیگر به عنوان بازیکن جدید باشگاه رئال مادرید معارفه خواهد شد. بیل نیمه شب گذشته وارد شهر مادرید شد و دراینجا می توانید اولین عکسهای بیل در پایتخت اسپانیا را ملاحظه کنید

 


foton

foton

بیل حالا درمادرید است؛ مراسم معارفه در برنابئو،ساعت 15.30 به وقت ایران

گرث بیل قراردادی شش ساله را با تاتنهام به امضا خواهد رساند و توافقات نهایی برای انجام این انتقال در روز جمعه حاصل شده بود

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس توافقات نهایی برسر انتقال گرث بیل به باشگاه رئال مادرید در روز جمعه میان دو باشگاه تاتنهام و رئال مادرید حاصل شده بود و تنها اعلام رسمی این خبر مانده بود که این اتفاق در روز یکشنبه رخ داد.

گرث بیل حالا رسما بازیکن رئال مادرید است و قراردادی شش ساله را با این تیم به امضا خواهد رساند. بیل نیمه شب دیشب وارد شهر مادرید شد و ساعت 13 امروز به وقت اسپانیا (15.30 دقیقه به وقت ایران) در جایگاه افتخاری سانتیاگو برنابئو معارفه خواهد شد.

از سه روز پیش متن صحبت ها در مراسم معارفه از جمله صحبت های بیل برای تشکر از سران تاتنهام آماده شده است. سران باشگاه مادریدی امیدوار بودند که این خبر رسمی را زودتر از اینها بدهند ولی منتظر تماس دانیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام برای اعلام این خبر بودند و درنهایت دیروز قبل از بازی تاتنهام مقابل آرسنال، سران باشگاه تاتنهام اعلام کردند که می توان خبر رسمی انتقال بیل به رئال مادرید را در ساعت 20.00 به وقت اسپانیا بازتاب داد

 

ساعت 22.30 دقیقه بود که هواپیمای حامل گرث بیل از فرودگاه اختصاصی لوتون پرواز کرد و ساعت 2 بامداد بود که بیل در شهر مادرید در مقابل هتل میراسیئرای شهر مادرید توسط دوربین خبرنگاران شکار شد.

 

بیل دیشب را در شهر مادرید سپری کرد و حالا منتظر یکی از هیجان انگیز ترین روزهای زندگی اش است.

دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, :: 12:2 ::  نويسنده : حمید

ستاره برزیلی دنیای فوتبال رسما به تیم سابقش بازگشت

کاکا ستاره برزیلی دنیای فوتبال بعد از سپری کردن چند فصل کم فروغ حالا مجددا به میلان بازگشت

سران باشگاه میلان در وب سایت رسمی شان اعلام کردند که با سران رئال مادرید برسر انتقال ریکاردو کاکا به رختکن روسونری به توافق رسیده اند.

در ساعات اولیه بامداد روز دوشنبه مذاکراتی طولانی در پایتخت اسپانیا میان آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه روسونری و مدیربرنامه های کاکا در حال انجام بود و حالا به نظر می رسد که این ستاره برزیلی به عنوان بازیکن آزاد به میلان منتقل شده و قراردادی تا سال 2015 با این تیم به امضا برساند.

ستاره برزیلی تا ساعاتی دیگر وارد فرودگاه لیناته میلان می شود تا تست های پزشکی باشگاه روسونری را پشت سربگذارد.

لووی: نمی خواستیم بیل را بفروشیم؛ او ما را مجبور به فروش کرد

رئیس باشگاه تاتنهام اعلام کرده که تصمیمی برای فروش بیل نداشت ولی ستاره ولزی او را مجبور به انجام این کار نموده

دانیل لووی، رئیس باشگاه تاتنهام در صحبت هایی اعلام کرد که گرث بیل اوضاع را به نحوی نموده بود که او چاره ای به جز فروش او به رئال مادرید نداشت.

عصر روز یکشنبه بود که خبر رسمی انتقال گرث بیل به رئال مادرید روی وب سایت های خبری قرار گرفت و بدین ترتیب به جنجالی ترین نقل و انتقال بازار تابستانی پایان داده شد.

حالا لووی در توضیحاتی اعلام کرده که باشگاه تاتنهام قصد فروش بیل را نداشت ولی در نهایت مجبور به انجام این کار شده.

لووی در صحبت هایی که در صفحه رسمی باشگاه تاتنهام در توئیتر منتشر شده گفت:« گرث بازیکنی بود که ما واقعا تصمیم به فروش او نداشتیم و می خواستیم آینده مان را برپایه ام بسازیم. او بازیکنی است که آینده درخشانی دارد و رشد زیادی داشت و تنها یک سال از قرارداد تازه 4 ساله او با ما گذشته بود.»

درادامه این صحبت ها می خوانیم:« او مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار داشت و خود گرث هم انگیزه و تمایل زیادی برای پیوستن به این تیم داشت. پس ما با در نظر گرفتن این نکته که این بازیکن در این فصل با تعهد کافی در اختیار تاتنهام نخواهد بود تصمیم به فروش او گرفتیم و با تردید زیادی با فروشش موافقت کردیم. با دانش به اینکه در حال حاضر تیم قدرتمندی را در اختیار داریم.برای بیل در آینده بهترین ها را آرزو می کنیم و همیشه مقدم  او را در تاتنهام گرامی می داریم.»

بیل با قراردادی شش ساله به رئال مادرید پیوسته است

دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, :: 11:50 ::  نويسنده : حمید

ونگر: مطمئنم که در روز پایانی بازار بازیکن می خریم

سرمربی توپچی ها در صحبت هایی اعلام کرد که قبل ازاتمام بازار نقل وانتقالات تابستانی تدر دوشنبه شب تیمش یک بازیکن خواهد خرید

آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال مطمئن است که قبل از اتمام بازارنقل و انتقالات تابستانی که 2 شنبه شب به پایان می رسد، تیمش یک بازیکن جدید به خدمت خواهد گرفت.

سران باشگاه آرسنال در طول بازار تابستانی خریدی نکردند و تنها 2 بازیکن را به صورت آزاد در اختیار گرفتند: یایا سانوگو و متئو فلامینی و البته شنیده می شود که روز دوشنبه هم امیلیانو ویویانو دروازه بان پالرمو را به صورت قرضی در اختیار خواهند گرفت.

روز یکشنبه گل دات کام در گزارشی به این نکته اشاره کرد که آرسنالی ها در تلاشند تا با پرداخت 47 میلیون یورو مسعوت اوزیل را از رئال مادرید به خدمت بگیرند و ونگر اعلام کرد که تیمش تا قبل از اتمام بازار تابستانی یک خرید خواهد داشت.

درپایان بازی آرسنال مقابل تاتنهام ونگر به خبرنگاران گفت:« تا 24 ساعت آینده ما شاید بتوانیم شما را سورپرایز کنیم. من تا الان جزئیات خیلی کمی را اعلام کردم ولی مطمئنم. بله.من آماده ام تا هرچقدر لازم باشد، حتی کمی بیشتر از بودجه مان را بپردازم..البته تا زمانی که این کار احمقانه نباشد.»

ونگر ادامه داد: « این بازی کمی مثل دومینو است و شاید تا 24 ساعت آینده اتفاقی رخ دهد. من مخالف پول خرج کردن نیستم ولی می خواهم به کیفیت تیمم بیفزایم. من اصلا با پول خرج کردن مخالفتی ندارم. تاتنههام با فروش گرث بیل پول خوبی به جیب زد و آنها باید این پول را سرمایه گذاری کنند.اوضاع برای ما متفاوت است. ما باید یک یا دو بازیکن فوق العاده دیگر به تیممان بیاوریم.»

بعد ازبرد 0-1 آرسنال مقابل تاتنهام، ونگر به تمجید از فلامینی پرداخت. در جریان بازی دیشب فلامینی به جای ویلشر مصدوم وارد زمین شد و عملکرد فوق العاده ای داشت:« می گفتند که خرید او بی عقلی است. من متاسفم که برای خرید او 25 میلیون پوند نپرداختیم. عملکرد او در داخل زمین فوق العاده بود و نمایشی کاملا متقاعد کننده داشت.»

 آلگری : با رئال بر سر انتقال کاکا به توافق رسیده ایم/ از داشتن آستوری خوشحال می شوم

میلان موفق شد یکشنبه شب در سن سیرو از هفته دوم رقابت های سری آ ایتالیا برابر کالیاری به پیروزی 3-1 برسد در حالی که بازگشت کاکا به میلان کانون توجه ها بود.

آخرین گزارشات رسمی تایید شده خبر از توافق سران روسونری و مادریدی بر سر انتقال کاکا می دهند و تنها امضای قرارداد توسط کاکا باقی مانده تا این انتقال نهایی شود.

فردا آخرین روز مهلت نقل و انتقالات تابستانی می باشد و ماکس آلگری پس از پیروزی 3-1 تیمش برابر کالیاری به خبرنگاران گفت که میلان با رئال بر سر انتقال کاکا به توافق رسیده اند.

آلگری گفت :" بسیار این بازی را دوست داشتم چرا که هم به خوبی حمله و هم به خوبی دفاع کردیم.این برد بسیار مهم بود حتی اگر کالیاری توپ و میدان را کمی بیشتر از ما در اختیار داشت"

"  در این بازی مرتکب اشتباهاتی شدیم .با تمام این اوصاف هفته خوبی را در پیش داشتیم پس از پیروزی مهم در لیگ قهرمانان و صعود به مرحله گروهی با این پیروزی امشب کامل شد"

استفان الشعراوی در تصمیمی شاید عجیب کاملا بر روی نیمکت ذخیره ها حضور داشت و تنها در دقایق پایانی بازی به میدان آمد.آلگری ترجیح داد تا در این بازی از روبینیو در ترکیب اصلی استفاده کند

" با ترک بوآتنگ من فاقد مهاجمی بودم که به عمق دفاع حریف ضربه بزند و به خصوص که ایده من برای بازی برابر کالیاری این بود که به سیستم دو مهاجم بازگردم چرا که ماریو بالوتلی به همراهی نیاز دارد که در فضاها دوندگی کند.ریکاردو مونتولیوو به عنوان هافبک بازیساز بسیار عالی بود"

او در ادامه افزود :"برای تست کردن سیستم جدید ما وقت زیادی نداشتیم و من فکر می کنم الشعراوی می تواند یاد بگیرد تا به عنوان ساپورت کننده مهاجم به میدان برود که البته نیاز به تمرین بیشتر دارد.قطعا این مشکل الشعراوی نیست"

کاکا در یک قدمی پیوستن به میلان است و آلگری در این باره گفت :"گالیانی قبل از بازی به من گفت که با سران رئال مادرید بر سر انتقال کاکا به توافق رسیده اند و در حال حاضر تنها توافق شخصی با کاکا باقی مانده.هنوز 24 ساعت دیگر فرصت داریم و باید صبر کنیم و ببینیم چه می شود"

آلگری در پایان گفت :" آستوری در میلان؟ فکر می کنم او یکی از بهترین مدافع ایتالیایی حال حاضر است.ما مدافعان خوبی داریم اما در هر صورت خوشحال می شوم که او را در اختیار داشته باشم.آستوری می تواند بسیار برای باشگاه مفید باشد بنابراین باید دید چه می شود"

فردا آخرین روز مهلت نقل و انتقالات تابستانی در اروپا محسوب می شود.
دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, :: 11:6 ::  نويسنده : حمید

عکس روز: خوشامدگویی به بیل به سبک آدیداس

دیشب باشگاه رئال مادرید انتقال گرث بیل به این تیم را به صورت رسمی اعلام کرد

با قطعی شدن انتقال گرث بیل ستاره ولزی باشگاه تاتنهام به رئال مادرید، کمپانی آدیداس، یکی از اسپانسرهای رسمی این باشگاه ، عکسی را در صفحه رسمی اش در توئیتر قرار داد که می توان آن را به نحوی خوشامدگویی این کمپانی آلمانی به باشگاه مادریدی دانست

دراین عکس لباس باشگاه مادریدی را می بینیم که دستانی که به شکل قلب درآمده لوگوی این باشگاه را در بر می گیرد. این ژست، ژستی است که ستاره ولزی بعد از گلزنی، گلهایش را بدین ترتیب جشن می گیرد


El sponsor le da la bienvenida

دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, :: 11:4 ::  نويسنده : حمید

رئال مادرید سرانجام رسما اعلام کرد که گرث بیل را خریداری کرده است. آنها قراردادی شش‌ساله با این ستاره سابق تاتنهام امضا کرده‌اند.

شنیده‌های سایت گل حاکی از آن است که مبلغ قرارداد او 86 میلیون پوند است که رکوردی جدید در انتقالات به شمار می‌رود. توافق بین دو باشگاه چند روز بود که برقرار شده بود اما این انتقال مدتی عقب افتاد که تاتنهام جانشینان بیل را بخرد.

تاتنهام نتوانست ویلیان را از آنژی مخاچ‌قلعه بخرد و او به چلسی رفت. اما لندنی‌ها اریک لاملا را جمعه از رم خریدند و سپس کریستین اریکسن را هم از آژاکس گرفتند.

به این ترتیب یکی از طولانی‌ترین ماجراهای نقل و انتقالات تابستان به پایان رسید. آن هم با سرنوشتی که از پیش مشخص بود.

قرار است بیل ساعت 12 دوشنبه به هواداران معرفی شود.

دانیل لوی، رییس هیات مدیره تاتنهام گفته است: «گرث بازیکنی است که هرگز قصد فروشش را نداشتیم. ما به فکر آینده بودیم. او بازیکنی است که ما پرورشش دادیم و تنها یک سال از قرارداد جدید چهارساله او گذشته بود.

اما توجه رئال مادرید چنان بود و اشتیاق گرث برای رفتن به این تیم چنان بود که دریافتیم او دیگر تعهد کافی به برنامه‌های ما در این فصل را ندارد.

پس با نهایت بی‌میلی با فروش او موافقت کردیم.»

جاناتان بارنت، ایجنت بیل در ماه می گفته بود او تمایل به رفتن دارد. او سپس در ماه جولای اعلام کرد که بیل ممکن است به رئال برود.

شایعات در انتهای ماه جولای افزایش یافت. آندره ویلاش-بواش، مربی تاتنهام پیشنهاد رئال مادرید برای بیل را تکذیب نکرد.

بیل پس از مصدومیت در ماه آگوست به تمرینات باشگاهش اضافه شد. او پیش از بازگشت گفته بود قصدش رفتن به مادرید است. دانیل لوی 100 میلیون پوند قیمت روی او گذاشته بود که بسیار بیشتر بود از 80 میلیون پوندی که رئال برای خرید کریس رونالدو به منچستریونایتد پرداخت.

تاتنهام در نهایت با رئال به توافق رسید اما تا خرید بازیکنان جدید صبر کرد. این تصمیم آنها باعث خشم بیل شد و او دیگر در تمرینات شرکت نکرد تا این که به رئال رفت. آندره ویلاش-بواش پس از بازی امروز با آرسنال خبر پیوستن بیل به رئال را تایید کرد و سرانجام باشگاه رئال در وب سایت خود این خبر را اعلام کرد.

پیشنهاد 40 میلیونی آرسنال  / اوزیل و احتمال جدایی از رئال در 24 ساعت آینده

به جز منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن ، آرسنال هم خواهان اوزیل است . آنها 40 میلیون یورو به رئال می دهند

اینجا مادرید است ، جایی که یکی از مهترین ستاره های سه فصل گذشته ممکن است به تیم دیگری برود...
به گزارش گل ، در حالی که نیمکت نشینی مسوت اوزیل ، ستاره آلمانی رئال در بازی امروز باعث حیرت ناظرین شد ، او ممکن است قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به تیم دیگری منتقل شود. انتقالی که در باور هواداران نخواهد گنجید چراکه اوزل بهترین پاسور رئال از زمان حضور در برنابئو بوده و یکی از بهترین های جهان است .
بازيكن آلماني مقابل اتلتيك فيكس نبود هر چند كه خودش گفته كه تحت هر شرايطي در رئال مادريد مي ماند اما در حال حاضر اما شايعات با اين نيمكت نشيني افزايش يافته اند . حالات چهره اوزيل روي نيمكت مشكوك به نظر مي رسيدند . 
در حال حاضرآرسنال ، منچستر يونايتد و پي اس جي سخت به دنبال اين بازيكن هستند و اگر پيشنهادشان در حدود 50 ميليون يورو باشد ، شايد رئال راضي به جدايي شود . درخشش ايسكو باعث شده كه شانس هاي حضور اوزيل در تركيب كاهش يابد و حالا هيچ بعيد نيست اين بازيكن از رئال برود .
یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, :: 19:49 ::  نويسنده : حمید

ماروتا: نانی را نمی خریم، چون با یونایتد تمدید کرد

ماه گذشته فاش شده بود که دیوید مویس قصد دارد این هافبک پرتغالی را برای مدت بیشتری در الدترافورد حفظ کند و به همین دلیل می خواهد قرارداد تازه ای به او پیشنهاد بدهد.

جوزپه ماروتا، مدیر باشگاه یوونتوس، اعلام کرد که این باشگاه قصد خرید نانی، هافبک پرتغالی منچستریونایتد را ندارد زیرا این بازیکن قراردادش را با شیاطین سرخ تمدید کرده است.

ماه گذشته فاش شده بود که دیوید مویس قصد دارد این هافبک پرتغالی را برای مدت بیشتری در الدترافورد حفظ کند و به همین دلیل می خواهد قرارداد تازه ای به او پیشنهاد بدهد.

این در حالی است که پیش از این شایعاتی در مورد پیوستن نانی به باشگاه هایی مانند رم، موناکو و گالاتاسرای منتشر شده بود اما اکنون ماروتا اعلام کرد به دلیل تمدید قرارداد نانی، یوونتوس برای خرید او وارد مذاکره با منچستریونایتد نخواهد شد.

او به خبرنگاران گفت:" او قراردادش را با منچستریونایتد تمدید کرد و ما هرگز برای خرید او وارد مذاکره نخواهیم شد.

نانی به دلیل مصدومیت، هنوز در رقابت های این فصل برای منچستریونایتد به میدان نرفت.

یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, :: 16:32 ::  نويسنده : حمید

آبیدال که بعد از عمل پیوند کبد، به تازگی به میادین بازگشته بود، در ابتدای تابستان توسط باشگاه بارسلونا به عنوان بازیکن مازاد اعلام شد و به همین خاطر به باشگاه سابقش برگشت.

اریک آبیدال، مدافع سابق بارسا، معتقد است که دوران حضورش در این باشگاه به طرز ناعادلانه ای به پایان رسید اما از آینده اش در موناکو هیجان زده است.

آبیدال که بعد از عمل پیوند کبد، به تازگی به میادین بازگشته بود، در ابتدای تابستان توسط باشگاه بارسلونا به عنوان بازیکن مازاد اعلام شد و به همین خاطر به باشگاه سابقش برگشت.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من به آینده فکر می کنم؛ همیشه سعی می کنم مثبت فکر کنم و به جنبه های قضایا نگاه کنم.

دوست داشتم حداقل یک سال دیگر در بارسا بمانم و فکر می کنم این اتفاق می توانست رخ بدهد. معتقدم که به خاطر تلاش هایم، شایسته این مسئله بودم و معتقدم که هیچ کسی را گول نزدم.

من از آمادگی بسیار خوبی برخوردارم. کاملا بهبود پیدا کردهام و به آینده فوتبالی ام اطمینان دارم. اکنون هر کاری بتوانم انجام می دهم و باید دید در آینده چه رخ خواهد داد."

توصیه جرارد به سوارس: به بارسا،بایرن و رئال برو و نه آرسنال

توپچی ها تلاش زیادی کردندتا در بازار تابستانی لوئیس سوارس را به خدمت بگیرند و حالا کاپیتان لیورپول اعلام کرده که درصورت انتقال سوارس به آرسنال، خیانت بزرگی به آنفیلد اتفاق می افتاد

استیون جرارد کاپیتان لیورپول در صحبت هایی از لوئیس سوارس خواسته که هرزمان که خواست تا از لیورپول جدا شود با سری بالا این کار را انجام داده و تیمی تراز اول اروپایی را به عنوان مقصدش انتخاب کند و نه یک رقیب لیورپول در لیگ برتر را.

در بازار نقل و انتقالات تابستانی سران آرسنال دو پیشنهاد برای خریداری سوارس به آنفیلد ارسال کردند که آخرین پیشنهاد آنها پیشنهادی 40 میلیون پوندی بود که هر دو پیشنهادبا پاسخ منفی سران لیورپول مواجه شد.

جرارد حالا مطمئن است که سوارس دست کم برای یک فصل دیگر در لیورپول خواهد ماند و اعلام کرده که انتقال به آرسنال گام رو به جلویی برای این ستاره اروگوئه ای محسوب نمی شود.

جرارددر گفت وگو با گاردین گفت:« لوئیس برای خودش تصمیم گیری کرده بود و خوشحالیم که او حالا بهترین تصمیم را گرفته و کمی بیشتر با ما می ماند. وقتی که صحبت هایی مبنی بر احتمال انتقال سوارس به آرسنال به گوش می رسید، من ناامید شده بودم. اصلا نمی خواهم به آرسنال بی احترامی کنم. آنها تیم فوق العاده ای هستند ولی به نظر من انتقال به آرسنال گام رو به جلویی برای لوئیس تلقی نمی شد. تنها دو یا سه باشگاه هستند که او برای حرکتی رو به جلو می تواند از میان آنها تیمی را برای خودش برگزیند.»

کاپیتان جرارد ادامه داد: « من درک می کنم که در این شرایط ما در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا حضور نداریم ولی این شرم آور است که روابطی که با هواداران داری را با انتقال به تیمی رقیب در لیگ برتر خراب کنی. من دیدم که با انتقال فرناندو تورس چه اتفاقی افتاد و دوست ندارم که لوئیس هم چنین انتقالی را برگزیند. این توصیه من به اوست.»

جرارد به علاوه ازهواداران لیورپول هم به خاطر ادامه حمایتشان از لوئیس سوارس ، حتی در شرایطی که او از تمایلش برای ترک آنفیلد حرف می زد، تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که سوارس بتواند پاسخگوی محبت های هواداران شود:« حمایت هواداران از لوئیس همیشه فوق العاده بود. آنها حتی یک بار هم علیه او فریاد نزدند و با او در نیفتادند. هواداران همیشه لوئیس را به چشم یک سمبل می بینند و قطعا اگر لوئیس روزی بخواهد برود هم باید با سربلندی به تیمی مثل رئال مادرید، بارسلونا یا بایرن مونیخ برود. او می تواند به هرتیمی که در دنیا دوست دارد برود. این نشان دهنده آن است که واقعا بازیکن خوبی است. از نظر من مهم این است که اگر در هنگام رفتن تشویق می شوی، خوب است که وقتی به تیم سابقت بازمی گردی هم دوباره تشویق شوی.»

کاپیتان جرارد ادامه داد:«مردم راجع به قدرت بازیکنان صحبت می کنندولی ما باید درک کنیم که در برخی ازمواقع برای پاسخ دادن به احساسات هواداران به وفاداری نیاز است. لوئیس باید بپذیرد که سران باشگاه بارها و در شرایط سخت پشت او ایستاده اند و با وجود مشکلات موجود قرارداد او را تمدید کرده اند.»

یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, :: 13:19 ::  نويسنده : حمید

خلعت امروز رسمی می‌شود/ او آماده بازی است؟

خلعت که مدت‌هاست از تمرینات تیمی دور مانده در آخرین مصاحبه‌اش مدعی شد با انجام تمرینات اختصاصی کاملا برای بازی کردن آماده است

با توجه به این‌که توافق‌نامه انتقال محمدرضا خلعتبری بامداد امروز بین دو باشگاه عجمان و پرسپولیس امضا شده است احتمالا هواداران پرسپولیس می‌توانند امروز ستاره جدیدشان را برای اولین بار در تمرینات مشاهده کنند.

پس از مدت‌ها مذاکره و پیگیری‌های مسئولان پرسپولیس برای انتقال محمدرضا خلعتبری به این تیم، بالاخره دیروز ۵۰۰هزار دلار به حساب باشگاه عجمان ریخته شد و اماراتی‌ها توافقنامه خود را با باشگاه پرسپولیس ساعت ۲بامداد امروز رسماً امضا کردند.به این ترتیب محمدرضا خلعتبری رسماً به پرسپولیس پیوست و امروز با حضور در کنار رویانیان قرارداد خود را با پرسپولیس امضا می‌کند.

بعد از رسمی شدن قرارداد خلعتبری با سرخپوشان باید منتظر حضور این بازیکن در تمرینات باشیم. خلعت که مدت‌هاست از تمرینات تیمی دور مانده در آخرین مصاحبه‌اش مدعی شد با انجام تمرینات اختصاصی کاملا برای بازی کردن آماده است و روز جمعه می‌تواند چهره موثری در داربی داشته باشد. باید دید.

شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, :: 23:31 ::  نويسنده : حمید

کونته: چاره ای جز فروش ماتری نداشتیم

بیانکونری در این تابستان بازیکنانی مانند فرناندو یورنته، کارلوس تبس و آنجلو اوگبونا را به خدمت گرفت اما مجبور شدند تا بازیکنان مانند جاکرینی و ماتری را بفروشند

آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس، اعلام کرد که به دلایل مالی مجبور شده تا الساندرو ماتری را به میلان بفروشد.

بیانکونری در این تابستان بازیکنانی مانند فرناندو یورنته، کارلوس تبس و آنجلو اوگبونا را به خدمت گرفت اما مجبور شدند تا بازیکنان مانند جاکرینی و ماتری را بفروشند؛ بازیکنانی که کونته تایید کرد با بی میلی راضی به از دست دادن آنها شده است.

او به خبرنگاران گفت:" جدایی ماتری یک تصمیم ناراحت کننده برای ما بود اما در شرایط اقتصادی فعلی فوتبال ایتالیا، ما مجبور به فروش او شدیم.

فروش ماتری و جاکرینی برای ما خیلی سخت بود. می شنویم که بعضی ها می گویند که فاصله بین تیم اول و ذخیره ها زیاد شد اما در واقع ما مجبور شدیک یک ملی پوش ایتالیا و بازیکنی که بیشترین گل ها را در دو فصل اخیر برای یووه به ثمر رساند را بفروشیم.

این نشانه واضحی است از شرایط فوتبال ایتالیا و یوونتوس است. به جز بعضی استثنائات مانند ناپولی، سایر باشگاه ها برای خرید بازیکنان جدید، باید چند بازیکن را بفروشند. ما نیاز داشتیم 20 میلیون یورویی که برای تبس، یورنته و اوگبونا پرداخت کردیم را جبران کنیم."

یووه بعد از پیروزی 4-0 مقابل لاتزیو در سوپرکاپ ایتالیا، امشب در سری آ مقابل این تیم قرار می گیرد و کونته در انتظار دیداری کاملا متفاوت است.

" دیدار امشب کاملا متفاوت خواهد بود.ما در سوپرکاپ پیروز شدیم و به یک جام رسیدیم اما نتیجه نهایی بیانگر فاصله واقعی دو تیم نبود.

ما در انتظار دیداری بسیار دشواری هستیم."

رویانیان و اعلام جزئیات قرارداد خلعت؛ دوساله, سال اول 800 میلیون!

اگر این بازیکن را تا دوم سپتامبر(دوشنبه 11 شهریورماه) جذب کنیم، او برای پرسپولیس برابر استقلال بازی می‌کند اما اگر نشد، هیچ مشکلی وجود ندارد.

محمد رویانیان با اعلام اینکه امشب قرارداد محمدرضا خلعتبری بسته خواهد شد گفت این قرارداد دو ساله خواهد بود و رقم قرارداد سال اول 800 میلیون خواهد بود.
به گزارش گل و به نقل از مهر, محمد رویانیان امروز شنبه در مورد آخرین وضعیت انتقال محمدرضا خلعتبری به تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: امشب قراردادش با عجمان فسخ می‌شود و با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا می‌کند.

وی افزود: قرارداد باشگاه پرسپولیس با خلعتبری دو ساله است. در این فصل و با توجه به گذشت 7 هفته و 20 درصد از مسابقات 650 میلیون تومان از باشگاه می‌گیرد. همچنین در صورت به ثمر رساندن بیش از 10 گل حدود 100 میلیون و اگر پرپسولیس سهمیه آسیا را بگیرد 50 میلیون تومان دیگر به این قرارداد اضافه می‌شود. در مجموع خلعتبری در این فصل می‌تواند تا 800 میلیون از باشگاه پرسپولیس دریافتی داشته باشد.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه قرارداد خلعتبری را روی تابلو نصب می‌کند تا شایعه‌ای در خصوص آن ایجاد نشود، تاکید کرد: اگر این بازیکن را تا دوم سپتامبر(دوشنبه 11 شهریورماه) جذب کنیم، او برای پرسپولیس برابر استقلال بازی می‌کند اما اگر نشد، هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

وی در مورد اینکه چرا در این چند روز مبلغ مد نظر باشگاه عجمان به حساب این تیم اماراتی واریز نشده، یادآور شد: ما برای دریافت دلار به بانک رفتیم و آنها گفتند به اتاق مبادله بروید اما به خاطر اینکه پنجشنبه بود، گفتند دلار نداریم. جمعه هم که تعطیل بود. به خاطر اینکه دیر می‌شد، یک میانبرزده، از کانال دیگری وارد شدیم و این مبلغ را از یکی انسان شریف دریافت کردیم.

 

رویانیان در مورد نحوه واریز مبلغ 500 هزار دلار ابتدایی به حساب باشگاه عجمان امارات و اینکه این ارز مبادله‌ای است یا مرجع، تصریح کرد: ما معادل ارز مبادله‌ای مبلغ باشگاه عجمان را تامین کردیم. این ارز مبادله‌ای از بانک ایران به بانکی در چین می‌رود که از چین با کسر هزینه 10 درصدی پورسانت که روی دوش ماست، به بانکی در دبی می‌رود. ما حاضر شدیم این هزینه را بدهیم تا زودتر قرارداد خلعتبری را امضا کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه مبلغ پرداخت شده از سوی حسین هدایتی یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان بوده است نه 4 میلیارد تومان، اضافه کرد: 500 هزار دلار از این پول را تامین کردیم و امروز می‌فرستیم و باقی آن که 300 هزار دلار است، بصورت قسطی پرداخت خواهد شد.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: ما در باشگاه دلار 2500 تومانی داریم اما باشگاه استقلال دو برابر ما داشته است. هم به استقلال و هم پرسپولیس دلار مبادله‌ای پرداخت می‌شود که به استقلال بیشتر از ما پرداخت شده است.

آ.اس: حالا دیگر گرث بیل را بازیکن رئال مادرید بدانید

طبق گزارش روزنامه مادریدی بیل روز گذشته قراردادش با تاتنهام را فسخ کرد و سران دو باشگاه عصر روز گذشته به توافق رسیدند

روزنامه آ.اس در گزارشی که نیمه شب دیشب روی سایت خبری اش قرار داده به این نکته اشاره کرده که گرث بیل برای شش فصل دیگر در رئال مادرید بازی خواهد کرد.

در این گزارش به این نکته اشاره شده که دیروز تمام مراحل مورد نیاز برای نهایی شدن یک قرارداد طی شد و بعد از آنکه سران تاتنهام خرید رسمی لاملا، اریکسن و چیریچس را اعلام کردند ،پروسه تلاش برای انتقال بیل به رئال نیز طی می شد. این فوتبالیست ولزی در ساعات اولیه صبح دیروز به دفتر باشگاه تاتنهام رفت و قراردادش با این تیم را فسخ کرد و حالا با انتقال به رئال مادرید گران قیمت ترین انتقال تاریخ دنیای فوتبال لقب خواهد گرفت.

روزنامه های انگلیسی قیمت بیل را 101 میلیون یورو اعلام کرده اند ولی باشگاه مادریدی اعلام کرده که 91 میلیون یورو برای خرید بیل خواهد پرداخت.

دستمزد خالص سالانه بیل 7 میلیون یورو خواهد بود و 60% از درآمد حق تبلیغاتش را نیز دریافت خواهد کرد. این برای اولین بار است که یک بازیکن از رئال مادرید مبلغی بیش از 50% از حق تصویرش را دریافت می کند. کریستیانو رونالدو 40% از این حق را می گیرد و سایر بازیکنان رئال مادرید مبلغ 20% از این وجه را دریافت می کنند

حالا همه چیز درباشگاه مادریدی آماده انجام این انتقال است. جایگاهی که برای مراسم معارفه بیل تعبیه شده، 9 روز است که انتظار چنین لحظاتی را می کشد. تلفن پزشکان و اعضای کادر پزشکی باشگاه مادریدی 24 ساعته روشن است تا درهر زمان که تلفنی را دریافت کردند برای انجام معاینات و تست های پزشکی به محل مربوطه بروند.پیراهن های شماره 11 گرث بیل به رنگ سفید آماده فروش است و وکلای طرفین دیروز برسر جزئیات هم توافق کردند .

طبق این گزارش، وکلای بیل دیروز در هتلی درشهر مادرید مستقر شده بودند و با دقت و استرس خاصی در حال پیشبرد اوضاع مشغول به کار بودند

جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, :: 18:50 ::  نويسنده : حمید

تورس: امیدوارم چلسی رونی را بخرد

ملی‌پوش اسپانیایی امیدوار است که مورینیو دست از خرید وین رونی برندارد.

فرناندو تورس، مهاجم چلسی از وین رونی ستایش کرده است.

ژوزه مورینیو این مهاجم منچستریونایتد را هدف اصلی نقل و انتقالات در تابستان قرار داده. مورینیو علنا از رونی خواسته که درخواستی برای انتقال بنویسد و به منچستریونایتد بدهد اما رونی این کار را نکرده است. چلسی اکنون ساموئل اتوئو را به خدمت گرفته.

اما تورس در گفتگو با نشریه بیلد همچنان امیدوار است: «چلسی همیشه بهترین بازیکنان را می‌خواهد. رونی یکی از آنهاست. من او را می‌ستایم و عالی است که کنارش بازی کنم.»

تورس البته به سوپرجام اروپا هم می‌اندیشد: «فصل گذشته بایرن به تمام ما درسی فوتبالی داد. به عنوان تماشاگر بازی آنها جذاب و لذت‌بخش بود. بسیار خوب، بسیار سریع. فوتبال واقعی.

پپ گواردیولا یکی از بهترین مربیان دنیاست و بایرن هم یکی از بهترین تیم‌ها.

بازیکنان محبوب من در بایرن لام و شواین‌اشتایگر هستند. این دو به‌ندرت بد بازی می‌کنند.»

جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, :: 18:48 ::  نويسنده : حمید

ماروتا: یورنته به بارسا نمی رود

این ستاره اسپانیایی که که در این تابستان با انتقالی آزاد از بیلبائو به یوونتوس پیوست، نتوانسته با محیط جدید سازگار شود و به همین دلیل شایعاتی در مورد بازگشت او به لالیگا منتشر شد

جوزپه ماروتا، مدیر ارشد باشگاه یوونتوس، شایعه انتقال قرضی فرناندو یورنته به بارسا را رد کرد.

این ستاره اسپانیایی که که در این تابستان با انتقالی آزاد از اتلتیک بیلبائو به یوونتوس پیوست، نتوانسته با محیط جدید سازگار شود و به همین دلیل شایعاتی در مورد بازگشت او به لالیگا منتشر شد.

اما ماروتا با رد این شایعات، اعلام کرد این بازیکن به حضورش در تورین ادامه خواهد داد.

او به توتو اسپورت گفت:" ما به یورنته اعتقاد داریم و قصد نداریم او را بفروشیم."

یورنته تا سال 2017 با یووه قرارداد دارد.

جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, :: 12:11 ::  نويسنده : حمید

رسمی : الساندرو ماتری به میلان پیوست

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان الساندرو ماتری به خانه اول خود یعنی میلان بازگشت .انتقالی که شاید کمتر کسی انتظارش را می کشید.



به نقل از ac-milan.ir--این انتقال بلافاصله پس از هم گروه شدن میلان با بارسلونا،آژاکس و سلتیک و البته صعود به مرحله گروهی در چهارشنبه شب انجام شد.

شبکه رسمی باشگاه میلان در حاشیه این انتقال گفت :" به خانه خوش آمدی ماتری"

ماتری در آکادمی میلان رشد کرد اما همیشه به تیم های ایتالیایی دیگر قرض داده شد و در نهایت به ارزش 2.3 میلیون یورو در جولای 2007 به کالیاری فروخته شد.

گفتنی است این انتقال حدود 12 میلیون یورو هزینه  شده که البته طی 4 سال پرداخت می شود.به احتمال فراوان ماتری فردا صبح برای انجام تست های پزشکی راهی میلانلو می شود.

در رابطه با پاتزینی هنوز مشخص نیست که او چه زمانی می تواند از بند مصدومیت رهایی پیدا کند.با انتقال ماتری به میلان ،پتانیا مهاجم جوان ایتالیایی روسونری به صورت قرضی راهی سمپدوریا می شود.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل